ZERO TO ATPLIR(A) SEP, IR(A) MEP(A), FI(A)COMPLEX PILOT TRAININGZERO TO ATPLCOMPLEX PILOT TRAININGTECNAM P2010COMPLEX PILOT TRAININGPPL(A), CPL(A), ATP(A) LICENCEIR(A) SEP, IR(A) MEP(A), FI(A)PPL(A), CPL(A), ATP(A) LICENCE

TECNAM P2006T

 

 

TECHNICKÉ ÚDAJE
 Motor                                  
 2 x Rotax 912     

 Prázdná hmotnost  760 kg               
 Výkon
 2 x 100 ks

 Maximální vzletová hmotnost  1180 kg    
 Druh paliva

 Natural 95, 98,

 AVGAS 100LL


 Užitečné zatížení  420 kg
 Průměrná spotřeba
 36 l/hod

 Výška  2,85 m
 Max. rychlost
 167 knots

 Délka  8,70 m

 Max. cestovní konstrukční

 rychlost

 135 knots

 Rozpětí  11,4 m
 Max. dolet
 1200 km

 Počet pilotů  1,2
 Max. dostup
 4900 m

 Počet cestujících  3



 Počet letadel ve flotile F AIR  1

 

TECNAM P2006 T je určen především pro výcvik MEP a IR MEP a leteckou turistiku.  Letoun lze provozovat v podmínkách VFR den a noc, IFR bez známé námrazy. Díky nízkým provozním nákladům je letoun srovnatelný s jednomotorovými čtyřmístnými letouny při daleko nesrovnatelně vyšší bezpečnosti provozu díky dvoumotorové koncepci. Když s jednomotorovým letounem přistáváte na vyhlédnutou plochu s nefunkčním motorem či se snášíte na záchranném padákovém systému, zde stále bezpečně pokračujete pomocí druhého funkčního motoru na záložní letiště.

 

 

Výhody:

  • počet cestujících 4
  • schopnost provozu na krátkých nezpevněných letištích
  • vybaveno moderním „Glass Cockpitem“
  • velmi nízká úroveň vnějšího i vnitřního hluku
  • spotřeba paliva 36l/hod
  • možnost užívání leteckého i automobilového benzínu
  • dolet 1200 km

 

Technická specifikace:

 

Špičkový čtyřmístný dvoumotorový celokovový hornopološný letoun je poháněn dvěma čtyřválcovými motory Rotax 912 o výkonu 100 koňských sil při 5800 ot./min. Letoun je vybaven hydraulicky ovládaným, elektricky aktivovaným, plně zatahovatelným podvozkem. Dvoulisté vrtule konstantních otáček značky MT Propeller poskytují vyvážený tah. Letoun je standardně vybaven nejmodernější avionikou(Glass Cockpit) GARMIN.  Je certifikován pro lety v podmínkách IFR. Využívané palivo NATURAL 95, 98, AVGAS 100, palivové nádrže 200 litrů.