IR(A) SEP, IR(A) MEP(A), FI(A)TECNAM P2010COMPLEX PILOT TRAININGPPL(A), CPL(A), ATP(A) LICENCEPPL(A), CPL(A), ATP(A) LICENCEIR(A) SEP, IR(A) MEP(A), FI(A)COMPLEX PILOT TRAININGZERO TO ATPLCOMPLEX PILOT TRAININGZERO TO ATPL

TECNAM P2010

 

ZBRUSU NOVÝ LETOUN TECNAM P2010 V F AIRU!!!

 

TECHNICKÉ ÚDAJE
 Motor                                  
 Lycoming IO-360-M1a

 Prázdná hmotnost  736,5 kg               
 Výkon
 180HP

 Maximální vzletová hmotnost  1160 kg    
 Druh paliva

 AVGAS 100LL


 Užitečné zatížení  423,5 kg
 Objem palivových nádrží
 2 x 120 litrů

 Výška  2,64 m
 Průměrná spotřeba  45 l/hod
 Délka  7,97 m

 Max. rychlost

 166 KIAS
 Rozpětí  10,30 m
 Max. cestovní konstrukční

 rychlost

 132 KIAS
 Počet pilotů  1 - 2
 Max. dolet  715 NM
 Počet cestujících  3
 Max. dostup  4572 m
 Počet letadel ve flotile F AIR  1


TECNAM P Twenty-Ten spojuje pokročilou technologii trupu z uhlíkových vláken s celokovovými křídly v jednomotorové 4-sedadlové letadlo navržené italským 'guru' v oblasti inovativního leteckého designu, Profesorem Luigi Pascalem.


Letoun je poháněný prověřeným a spolehlivým motorem Lycoming IO-360-M1a ('Lycoming Light') s výkonem 180 koní a 2700 RPM. Palivové nádrže o celkovém objemu 240 litrů jsou umístěny v křídlech za hlavním nosníkem, aby byla zachována jejich integrita v případě nehody. Samozřejmě díky uhlíkovým vláknům je letadlo lehčí a tím vyniká svou nízkou spotřebou paliva.


Tecnam jako vždy myslí na pohodlí a komfort nejenom pilotů, ale i pasažérů, kteří se dostanou na zadní řadu sedadel vlastními dveřmi dveřmi. Letoun má prostorný interiér a zavazadlový prostor o objemu 300 litrů, proto je velice vhodný jak pro soukromé letecké výlety, tak pro provoz v letecké škole. Každý si v Tecnamu P2010 najde své …


Velká šířka kabiny také dovoluje umístění supermoderní avioniky, v podobě GARMINU 1000.


Neváhejte a přijďte se na zbrusu nový Tecnam P2010 k nám do F AIRu přeškolit …